Wat is positionering in zoekmachines? Zoekmachinepositionering is de voortdurende praktijk van het optimaliseren van webpagina’s om hogere (of meer) resultaten te behalen in zoekmachines voor specifieke zoekwoorden. Met andere woorden: Zoekmachine-positionering is een term in de zoekmachine-optimalisatie die zich richt op het behalen van hogere posities voor specifieke pagina’s. Anderzijds heb je ook het werken […]
Een webshop die niet verkoopt is een ramp. Een goed ontworpen website zorgt voor organische groei van het bedrijf. Bezoekers blijven alleen langer hangen als ze tijdens die eerste blikken iets de moeite waard vinden. Verschillende factoren kunnen een website van waarde ontdoen. Hier zijn 10 problemen die invloed hebben op de prestatie van je […]
In onze wereld van geweldige technologie zijn updates cruciaal voor sterke prestaties en beveiliging. Er wordt ons constant verteld dat we onze telefoons of computers meer moeten updaten. Maar als u een WordPress-website gebruikt , vraagt u zich misschien af waarom updates voor een WordPress- website zo belangrijk zijn? Het WordPress-platform wordt regelmatig getest en […]
Wat is het genereren van inkomende leads? Het is een oplossing die uw bedrijf of organisatie kan behoeden voor die vervelende, storende koude lead. Laten we beginnen met het definiëren van een lead en het bespreken we wat online leadgeneratie is. We gaan ook bespreken waarom u leadgeneratie nodig heeft. Hoe u iemand kwalificeert als lead […]
Onder artikel 5 van de AVG of GDPR werd opgenomen hoe dat persoonsgegevens moeten verwerkt worden. Verschillende organisaties zoals die van de vastgoedmakelaar verschuilen zich onder het beginsel van toestemming. De definitie van “toestemming” houdt in dat je als betrokkene de toestemming vrijelijk, bewust en zonder dwang moet geven voor de verwerking van persoonsgegevens. De […]
SEO is een noodzakelijk onderdeel van een goede digitale marketingstrategie, maar veel bedrijven begrijpen SEO niet en implementeren deze niet. Uit een onderzoeken blijkt dat 30% van de bedrijven / KMO’S in SEO investeert. Dit is redelijk laag , dit komt omdat bedrijven meer op social media adverteren. Hoewel socialemediamarketing belangrijk is, mag seo niet worden vergeten. Uit […]
Explosieve toename hacks en datadiefstal in 2020 Het aantal meldingen van hacking dat gericht werd op het stelen van persoonsgegevens kende in 2020 een stijging van 30%. Het betreft meldingen van hacking, phishing of malware. Het blijkt een nieuwe uitdaging te zijn voor hackers om persoonsgegevens te bemachtigen om schade aan personen te berokkenen. Op […]
De stad Genk voorziet een premie voor handelaars tot € 5.400.- om digitaal te gaan. Online gaan met een website of webshop in Genk is voor vele winkels een noodzaak om te kunnen overleven. Tijdens de eerste lockdown gingen de helft van de handelaars die in Vlaanderen gevestigd zijn reeds online met een nieuwe website […]
Toegankelijkheid is een factor waarbij je rekening moet houden bij het opzetten van een website. Een toegankelijke website is geoptimaliseerd voor alle mensen. Ook mensen met een verminderd gezichtsvermogen of minder gehoor, leer- of motorische problemen. In verschillende landen is een toegankelijke website bij wet vereist en loop je kans op boetes. Men moet rekening […]
De GDPR of AVG bepaalt dat het gebruik van cookies enkel toegestaan is als de bezoeker op uw website een duidelijk beeld heeft van volledige informatie en daarvoor de toestemming heeft verleend. Dit voor elk soort cookie afzonderlijk. Enkel door een duidelijke actieve handeling zal onder de GDPR de toestemming expliciet moeten gegeven worden. Hieruit […]